Elakt Virus

Nej Nej, igår kändes det som ett elakt virus hade hoppat på mig:( hade ont i huvudet och va trött och hänging irriterad och gnällig:( blurk.. och idag när jag vakande så hade jag grymt ont i halsen och huvudvärken sitter kvar men som tur är så börjar huvudvärken ialflall släppa nu, så jag får kurrera mig för orkar inte bli sjuk NU..Men det blir jag inte, för jag vill inte=)

Idag så ska det väl inte hända så där fruktansvärt mycket, kanske ta en promenix om solen är uppe tills jag kommer hem, sen får jag se vad som ska hända.

Igår hade jag ont i huvudet so sagt hela kvällen så jag va inget roligt sällskap vill ja lova, tur v väl det att daniel va bort några timmar på kvällen, jag gick ut och gick sen hem å lagade mat och slappade framför Tv, det va härligt!

//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0