Boka om min tid!

jaha då "låter" det som jag är ännu mera förrvirrad nu ringde dom ifrån sjukan å sa att dom var tvunga att boka om mig tid till läkare, Vilket iofs är ganska så bra för då slipperj ag vara ledig ifrån jobbet så då tjänar jag mera pengar jippi hehe..

men samtidgt ville jag ju få reda på vad det är som ligger å pirrar inuti kroppen, men äh det får jag ju reda på senare!

Idag va planen att efter jag hade varit hos sjukan så skulle jag passa på å ta en fika med sara och sarabelinda så mysigt det hade varit när alla är i stan samtidigt mitt på blanka dagen! eller efter kl 16.00 iallfall, men icke det får vi ställa in så kanske det kan bli en annan dag istället,

Så ikväll så åker D iväg å kommer inte hem förrens på söndag så jag blir alldeles Alone med Katterna så klart vilket är mys när dom inte får Cp ryck som dom kan få ibland på kvällarna hel tokiga å springer runt å grejar!

Så ikväll ska jag gå å träna med sarabelinda skönt det ska bli å röra på sig lite, denna veckan har jag faktiskt varit duktig varit ute och gått längre rundor denna veckan! Känns skönt å ha kommit igång lite iallafall,



//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0