Alla fina Kläder

Å kurr kurr i magn sitter å väntar på min otroligt goda fiskgratäng som jag varit och köpt på hemköp smaskens.. =) men det är mest för att jag har inte hunnit göra någon matlåda och har inga pengar att köpa något bättre/godare mat så det får duga,

Gick ett varv på stan med nu på min Lunch nu precis åå vad fina kläder det har kommit in i alla butiker jag blir alldeles till mig roliga kläder och former och färgerna så himla härligt.. Skönt som om man hade varit lite brun me:( men ähh finns ju brun utan sol som man får smeta på så länge! Å vill ha allt men jag har inga pengar denna månaden åker ju iväg på mina trippar hela tiden hehe så det kostar lite att fara runt.... Men det är ju så kul!

Men nya kläder får helt enkelt vänta tills nästa månad men Gahhh det är ju 15dagar kvar till löning=), men risken är sen när lönnen kommer att man shoppar ihjäl sig och då är den månaden förstörd då kan man inte göra något istället hehe..  

// hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0