Lite helg å lite framtid

Jepp måndag igen, härligt men kallt

Helgen har varit i fullrulle, i fredags iofs så blev det inte så mkt jag jobbade ju till 21.00 så va inte hemma förrens typ 21.40 kanske så det blev hem å käka lite å slappa framför tv inte helt fel faktikst man är ju rätt så trött ändå på fredagarna,

lördagen så åkta ja å Åsa till Ikano det va mycket mycket trevlgligt va kul å ses igen.. Sen på kvällen va det 45års kalas, me massa mat och dricka så det blev verkligen lyckat =) 

Nu änteligen ska sarah å jag åka iväg till Stockholm jippii ska bli jätte kul å få lite mer insperation och motivation och ny kunskap inte helt fel å ha=)  Frågan är bara hur vi ska ta oss dig och hem:S men det ordnar sig



IDAG är dagen kommen ja då jag tar mig i kragen å faktikst gå til gymmet å köper mig ett gym kort, aa jag har tjatat och sagt typ tusen gånger att j ska göra det men har inte kommit till skott men idag är det inget som kan hindra mig, så det ska bli skönt bara ja inte avlider efter träninge är väldigt otränad förtillfället:( ussch ja! 




// Tjing tjing...** 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0