IMPULS DAG

Jag då kom impuls sanna fram igen härligt hehe ja jag tycker faktiskt om att vara lite impulsiv å inte var så strikt å planerad som alla andra, ne nu ska ja inte säga som alla andra men men...Självklart kan ja men vara planerad å tycker om när det är lite strikt men ja tycker om när den impuls sidan kommer fram mé:P

Ja idag då hade ja en lunch på TVÅ låånnge timmar å ja va ska ja hitta på så då gick ja förbi en frisösalong där det stod dropp in så ja stövlade in där, och frågade om det fanns en tid vilket det också gjorde härligt härligt,  ja å då kom det fram en TANT hehe ja me lila glasögon å jag la ju fördommarna direkt å tänkte å nej shit men ja hon va grym.. ja blev väldigt imponerad så man sak inte ha fördommar innan, men det är ju grymt lätt å ha det,

Igår så satt JAG å läste ja herregud jag är verkligen ingen läs människa det ska mycket till om ja ska läsa jag hatar verkligen å läsa, men ja har verkligen kärat ner mig i Mia Törnbloms tänke sett känns verklingen toppen så jag satt och läste hela kvällen igår kunde vekrligen inte sluta blev helt chockad av mig själv haha, men jag rekomenderar verkligen alla att lyssna eller läsa hennes bok är så himla bra.. å jag blir bara så glad=)

Ikväll ska jag änteligen träffa sarah det tar ett tag mellan gångern vi träffas vi är väldigt upptagna människor båda två men sak bli jätte kul, vi ska gå på ?i norrköping ska bli mkt skoj å få lite insperation igen så man kan komma igång ännu mera än vad man gör idag,

            


//tjin tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0