Trött...

Är trött  å hängig idag har inte kunnat sova så bra på hela veckan! har säkert vaknat 4gånger per natt åå det är så jobbigt å bli väckt på natten, å huvudvärk i två dagar... pust:( ussch vad jag klagar nu! men jag tror ja börjar bli sjuk för ja känner mig helt matt i hela kroppen=(, 

Helgen som va har varligt väldigt lugn och skön i lördags så åkte ja hem till N-ö och va me vännerna å slappade det va jätte mysigt å det va riktigt längesedan vi satt å skvallraden hehe, blev uppdaterad av allt nässjö skvaller det va kul;) Sen på sön va det julskyltningen i Tranås, haha så himla pluttigt va ju knappt några lotter å knappt ingen julmusik, 

Sen nu i veckan har jag stressat å stressat känns det som, tränade iallfall i tisdag duktig=)  Mend et va grymt jobbigt så har träningsvärk fortfarande mend et är skönt å veta att man har några muskler i kroppen =),

aa mitt huvud spräng men jag ska till en kiropraktor å knäckas lite idag så hoppas att min huvudvärk försvinner hade varit Guld värt,=)



(om det är någon som läser min blogg någon gång, så om det är något så snälla säg det INTE TILL MIG utan skriv isof i kommentarerna)


HEJ HEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0