Nyårs förvirring..:)

Ja shit, denna nyårs förrvirring=) den har verkligen varit som en klump i min mage har inte kunnat bestämma mig vart jag ska ta vägen och med vilka jag ska vara med:S, Ja de är inte lätt, men nu idag har jag äntligen varit tvungen å betämma mig för vad det ska bli! Ja det blev Linköping, så nu får jag jag lägga all energi på det istället att det ska bli kul istället för att grubbla,

Så det kommer nog bli jätte roligt, vi blir ganska många och vi ska äta och leka å sjunga och dricka skumpa!  hela natten långt, så det blir nig jätte roligt,

Imrogon så blir det fördelsekalas för Erika, det ska bli mysigt å träffa alla=) Så jag vet inte om det blir utgång eller hemma mys! Men ja har ju sovmorron på fredag så jag kan sova ut lite ska bli såå skönt,.. Nu är alla juklapparna färdiga i huvudet iallalfaa:S men inte köpta än! hade fatksikt tänkt att köpa de sista klapparna den 21/12, som alla andra i hela Sverige hade tänks tror ja, Men det får blir så har inga pengar kvar typ, tråkigt.. men sant!



*En positiv människa smittar av sig positiv energi till alla andra, och man bli bemött med positivitet, vilket gör dagen mkt härligare och lättare*


(Det finns en så härlig vän till mig som ALLTID sprutar ut härlig positiv energi till mig, blir så glad när man är omkring dig snuffe;)


hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0