Lucia,

Tjooo, då va det Lucia idag då ja! Så ikväll blir det party hemma i Linköping Erika fyller ju år så det sak firas med ett stort kalas=), Så idag här på stan va det ett lucia tåg som gick på stan det va lite mysigt faktikst då fick man lite julkänsla, kan behövas när det inte finns någon snö, 

Annars i går så kom camilla hem till mig, det va kul å träffas va ett tag sedan nu känns det som, så vi satt å små pratade det va mys och åt popcorn så klart gör vi alltid;) 

Igår kom det en liten suprice till Jobbet daniel kom å hälsade på helt oväntnat det vi hilma roligt, så fick han se vilka jag jobbar me, det kan ju vara skoj=)


Min/Daniels haha MP3 hörlurara har gått sönder så jag kan inte lyssna på MP3 tråkigt när man sitter på tåget kan det vara skönt å höra något annat än alla snarkningar eller burrande från tåget...



*Kom ihåg ingen är perfekt, Ibland gör vi fel men vi är ALDRIG fel*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0