Helgen..

Ja, då sitter man här igen en måndag morgon det är helt bäck svart ute=), Helgen som har varit har varigt väldigt lugn och mysig, tanken från början va att åka till Nässjö, men icke jag fick ett vädligt roligt besked där en räkning hade kommit bort och kommit till nässjö och vi skulle betala ca 2000:- var å det va verkligen inte inplanerat i min budget:(,, Ussch ja! så det blev att stanna hemma i min lilla lya me min Daniel å det va ju absolute inte  fel det, vi hade det massa mys på fredagen, va vi ju å badade med daníels mamma å Tommy, på lördagen va vi hemma hela dagen å spelade spela monopool hur kul som hellst haha,.. Sen har vi inte gjort så mkt mera faktiskt,

Nu i veckan har jag väl inte så jätte stora planer men, hoppas hinna me lite träning det vore skönt, Å det är ju Lucia me nu på torsdag skit va tiden går snabbt, ja då hoppas ja väl att någon kommer å Lussar för mig då ;) 



// Hej hej

Kommentarer
Postat av: Åsa

Heeej veeniii. Hur mår du??, jag mår toppen. Denna vecka och nästa är det fullt ös at work, lönekörningar och och lön. Jobba över varje dag. Men jag är glad för de :) Saknar er mina tejer, efter jul o nyår tycker jag vi tar tag i det här med att träffas. Pusskraaaam världens bästa Sanna

2007-12-10 @ 19:55:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0