funderingar kring bra vänner!

Idag så är det freedag ska bli skönt med helg=), Så idag blir det mys i poolen direkt efter jobbet så himla skönt me avslappning i varmt vatten å lugnmusik med tända ljus på kanterna, då blir man lung och härlig,

En bra vän, alla har ju sin värdering men nu när jag verkligen tänker efter så, ingen vill ju ha en vän som är en energi tjuv, det är så extrem jobbit man blir liksom helt uttmattat när man har umgåts , det är väl ändå menningen att man ska ha roligt med dom man umgås, en BRA vän för mig iallfall är helt klart en vän som delar både glädje och framgångar och tråkigheter,  Visst många vänner är väldigt bra på att finns där när man är ledsen eller något har hänt eller liknande, men finns inte alls där när man har något roligt att berätta eller att man är glad m.m...VARFÖR?? enligt min menning så tror jag att många har svårt att glädjas åt andra kanske svartsjuka, avundsjuka det är sååå himla tråkigt när en vän inte bryr sig om en på samma sätt när man har något kul att berätta

Det är väl då man ska stötta varandra å puscha på så att vännen ska bli ännu mera framgångsrik, ännu gladare m.m, 


Det  finns också många som har svårt att, fråga t.ex om man har varit iväg någonstans så när man kommer hem vill man ju iallfall att vännerna ska bry sig om hur man har haft det, det kan bara vara en sådan liten fråga som, har du haft det bra i ***** och verkligen mena det!

Bara för att jag skirver så här så mennar jag ABSOLUT INTE, att jag har några sådana vänner, visst jag har sådana "bekanta" men då väljer jag ju inte att bli vän med dom,

FÖR mina riktiga vänner är dom BÄSTA! ..... Men detta är bara en liten tanke som finns, tycker det bara det är så tråkigt när man stöter på sådana människor!!



Man behandlar ju mäniskor som man själv vill bli behandlad! så tänk på hur ni är mot varanndra!

                                                             


hej hej//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0