Drömmar/mål

Nu sitter ja här hemma, har precis duschat å försökt att bli av med denna jobbigt huvudvärk, å det känns redan bättre, jag får väl tacka Mr, city kanske som bigrod med lite knäckningar här och var=)

När jag satt här så hittade jag en gammal lapp, där jag den 3/10-07 satt och skrev ner mål/drömmar o framtiden både små och stora drömmar som jag inte alls tänkte på den dagen att det kunde gå i uppfyllese såhär bara, men jag har helt enkelt glömt bort denna lappen och idag när jag kollade på lappen så shit 3 av 8 av mina drömmar/mål är redan idag uppfyllda jag bliev glad när jag tänkte på det, för jag tror att ALLT som mna önskar sig kan man få, på ett eller annat sätt det tar bara olika långt tid, Ta en titt tillbaka på ditt liv å se vad du har haft för små drömmar/mål så kommer du också upptäcka att det faktikst är så att du redan har bockat av några mål utan att du egentlige har tänkt på det


Så sitt ner ni me små drömmar/mål och lägg dom någonstans tänk inte på det så ofta å sedan efter någon månad så kan du garanterat bock av några av dina mål, SÅ KUL,

Nu ikväll ska jag bara slappa åframför tv, Skönt, mysa ner mig själv i soffan hihi mys mys


// Hej så länge! 

Kommentarer
Postat av: Jonas J

Hej!
Jag har några drömmar i livet. Ska kanske skriva ner dom på en lapp. Sen kan jag ta fram den om ett halvår och se om några har blivit uppfyllda. Visst är det kul att skriva blogg?

2007-12-07 @ 08:33:08
URL: http://jonte85.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0