Nyheter...

Imorgon så är det ju min 20 års dag vilket ska bli väldigt roligt hehe, men å andra sidan det är egenteligen inget speciellt kommer ju inte vara nått specielt, men mammaå C.o kommer på besök så det ska bli mycket roligt hehe men då så måste ja fixa tårta å grejer så det blir väl å pyssla med det när ja kommer hem idag, men det är lite roligt ibaland


Men några nyheter för mig är ju att jag ska bli Basket Coach för F96, så det blir å hålla reda på=) så det börjar ja med nästa nästa vecka.. så vi får väl se hur det kommer å gå. sen nu på måndag så kommer j eventuellt att träna en gång med Dam laget me för å se om jag vill stanna kvar å kanske börja spela själv så vi får väl se hur det känns men ja har ju inte konditionen uppe om ja säger så HAHA dom kommer ju skratta ihjälv sig så ja får väl fusk springa lite:)



//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0