Nu så börjar mitt liv dra åt alla håll,

Nu så börjar mitt liv dra åt alla håll,  jo precis det är vad det gör jag vet inte riktigt vad jag vill eller orkar längre, jag har så mycket jag vill göra men ja hinner inte med något av det som jag brinner för, visst jag kommer hinna med några saker som jag vill men då innebär det stress dtress och åter stress mit liv som det ser ut i dag handlar om stress och dåligt samvete för man inte hinner med allt man vill göra och man hinner inte träffa alla man vill träffa och man hinner inte prata eller hittapå några roliga saker, tillslut så säger det stopp och man måste stanna till och börja tänka att det fungerar inte längre ja kan inte ha det så här, för jag är väligt aktiv och vill verkligen hinna med så mycket som mäjligt för jag tycker det är kul! men det finns keppar som stoppar detta att jag inte kna göra allt et jag vill göra å det känns väldigt tråkigt att ja inte kna göra det som jag vill själv på min fritid,

Men igår var jag på ett basket Coach möte, och jag SKA bli coach nu det är så spikat det kan bli  det känns väldigt roligt men jag kommer nästan aldrig kunna vara där:(... så igår fick jag coach tröjor så man ska se snygg ut på träningarna och på matcherna hehe.. och sedan nycklar til lalla hallar som vi sk träna i så nu känns det som jag är taggad för att verkligen komma igång.. det är så mycket att hålla reda på men det är ju sååå roligt å får följa med dessa små tjejer och lära dom det jag kan! så på måndags så sparkar det igång.


Å nu så är det snart dags för våran lilla tripp till Birka med jobbet det ska bli kul å få släppa allt å bara ha roligt, det kan behövas ibland så då är det dags å börja ladda redan nu=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0